COLLATERAL DAMAGE

Hälsningar anhängare av Sarah . Innan jag börjar måste jag be om ursäkt för någon inkonsekvens i min svenska , som jag använder Google Translate . Det har varit en dag för mig och jag känner redan min vilja att leva upplösning . Jag menar , är Sarah en trevlig person och allt , men om hon pratar med mig en gång om Veronica Maggio , kommer jag att hugga mina trumhinnor med ett par metall ätpinnar . Snälla, skicka hjälp , någon, något jag kan inte göra det längre
 
-Paul Kerollos, 29 Juli 2015
 
Jag sitter i biblioteket på UNI med min vän Paul (ni vet han som kom in på mitt förra jobb på Palace Hotel) och väntar på att tiden ska gå. Glömde att min första föreläsning är online den här veckan och har sen ett hål efter den så har alltså två timmar att döda. Läste lite i min lärobok innan Paul dök upp och vi drack kaffe och spelade biljard. Förresten, vem fan i helvete dricker en CHAILATTE med TRE (3) (?????) socker???????
 
 
PS, han gillar egentligen Veronica Maggio (helt serri, medan vi spelade biljard såg han min tygpåse och ba "åh jag har lyssnat asmycket på henne den senaste tiden)
 
SER NI HAN I BAKGRUNDEN? HAN SOM PRATAR I TELEFON? SER NI UNIFORMEN? OM INTE JAG HAR EN SÅN NÄSTA TERMIN HOPPAR JAG AV, FLYTTAR TILL ISLAND OCH JOBBAR MED ATT RÄKNA STRÅN PÅ TANDBORSTAR.
 
 


Kommentarer:

Anonym:

Blogga mera! Blir lika besviken varje gång jag kommer in här och det inte finns nått nytt att läsa 😢


Kommentera här: