D E KALLT JAO

Ja hörrni.. Imorse vaknade jag med ont i halsen. Låg kvar i sängen och hoppades att det skulle gå bort efter ett tag, men icke sa nicke. Har åkt på en dunderförkylning med halsont och tungt huvud och rinnig näsa och hela paktetet. SOM TUR ÄR, ringde det på dörren och MIN VÄRMEFLÄKT HAR KOMMIT. Better late than never liksom. Gick till Woollies och köpte citron och honung och gjorde mig själv en hot lemon med ingefära och allt som sägs vara bra mot förkylningar. Ska försöka dricka några såna till idag, och hålla mig varm så jag kan bli frisk snart. Har gjort klart en liten uppgift till Research and Evidence Based Practice och ska nu läsa lite till en annan kurs och även försöka vila en stund innan jag och Cam ska på stan och leta presenter till hans syskonbarn.
 
Köttbullarna igår var en succé förresten, hörrni. Blev erbjuden medborgarskap som tack (friad till ya know), så vi får väl se om jag någonsin kommer hem. Fast skypeade med mamma, pappa och Marcel och känner lite att jag borde åkt hem typ igår. Oh well. Nu när jag betalat typ $1000 för visum och $12 000 i terminsavgifter vore det ju dumt att ge upp. Aja, kram på er.
 
MIN NYA BÄSTA VÄN

Kommentarer:

Josi:

Usha! Köp isglass också. Hört att de hjälper mot halsont :) miss you hunbun. Hälsa Cam!

Svar: I will! Jag saknar dig
ioz.blogg.se


Kommentera här: