HEJ

Ja hörrni. Hösten har kommit till Sydney och det är stundtals svinkallt men mestadels rätt behagligt när solen är framme. När jag inte jobbar så sover jag och när jag inte sover eller jobbar så tränar jag. Och så har det sett ut de senaste veckorna. Igår gjorde jag ett femte elvatimmarspass på rad. Framåt kvällen blev jag på ett så himla konstigt humör och jag trodde någon kanske hade lagt något i mitt vatten. När jag tittade på någon var allt runomkring suddigt, jag svamlade med kunderna och kände mig både hyperaktivt glad men började sen gråta när jag insåg hur konstigt jag mådde. Insåg senare att det med största sannolikhet berodde på att jag jobbat 55 timmar på fem dagar. Och mens.
Idag hade jag en välförtjänt ledig dag. Min vän Lowin var här en sväng och vi gjorde zucchinipasta och hon flätade mitt hår. Hon är helt fantastisk och har en så himla härlig personlighet. Sen drog jag iväg på träning innan jag fick ännu ett besök. Hade en asrolig kund (Cameron) på jobbet förra veckan och vi bytte nummer och så kom han hit och hängde medan jag lagade mat och det är så kul att träffa nya människor som tänker och liksom utmanar en när man pratar. Vi hade det jättetrevligt och jag känner att Sydney kanske inte är så ensamt som jag känt de senaste dagarna. Jag får nya, riktigt bra vänner.
 
Kram och fred och kärlek. Saknar er.
 
 
 

Kommentarer:

Elaine:

Mumintrollet-näsa haha sött. Nat


Kommentera här: