SORRY MAMA

Jag har det så himla bra. Ifall ni undrade. Jag är omringad av fantastiska människor som får mig att må så otroligt bra.
 
Igår fick jag ett sms från Zari som undrade om jag hade planer till kvällen. Icke. Hon hämtade upp mig, vi käkade på Lentil as Anything (där jag käkade med Nina när hon var här, vegetariskt, betala så mycket du tycker det är värt, pengarna går till välgörenhet) och bestämde att vi skulle göra fruktsallad till efterrätt hos mig. På väg hem passerade vi en tatuering- och piercingstudio, och bestämde spontant att vi skulle göra lite hål i öronen som vi båda tänkt på ett tag. Så nu har jag en traguspiercing och jag och Zari är blodsystrar, ish. (OBS VI BLANDADE INTE VÅRT BLOD - I AIN'T STUPID).
 
Sen handlade vi frukt och åkte hem till mig och tittade på Dirty Dancing - Havanna Nights. Det var asnajs, men tråkigt att min barndomscrush nu ser ut som en liten pojke. Var verkligen askär i Diego Luna.
 
Okej lol paus, skulle googla fram hans namn nu. Hittade detta: 
 
 
...så vi förstår nog alla att jag fortfarande är kär i honom... Nu har jag till och med glömt vad mer jag skulle skriva, så här är lite bilder från igår... Jesus...
 
 

Kommentarer:

Josipos:

Du är så bra och jag är så glad (och avundsjuk) över att du trivs så bra! Puss älskarej!

Svar: Du e en prutt. Sluta va avundsjuk och gör något åt det istället. Love ya
ioz.blogg.se


Kommentera här: