TJA TJA BLOGGEN

Helluuu, hur är läget med er? Senaste veckan har jag verkligen varit busy busy och knappt haft tid att andas. Har jobbat en hel del, men främst kämpat med skoluppgifter. Hade två relativt stora uppsatser att lämna in efter Psyfari, och har nu lite mindre uppgifter att jobba på.
 
Nästa vecka är vi lediga från skolan, så jag ska jobba lite mer än vanligt. Najs med para. På tisdag ska jag skriva teoriprov för att få börja övningsköra också, så snart har jag väl kanske ett körkort också! 
 
I söndags firade vi Phoebe som fyllt år, vilket var jättekul. Fluffy hade tappat en jättestor fin fjäder och jag köpte en liten succulent också och gav som present. Det där gänget är en sån fantastisk blandning av enastående människor. De är så fina och gör mig glad. 
 
 
Lagade vegetarisk korv stroganoff i måndags åt mig och Alex (min nya fantastiska vän från uni) vilket var jättejättegott och jag hade tillräckligt med rester för att slippa laga mat både igår och idag! 
 
Igår hade jag en fantastisk dag! Den började med att jag skyndat fick klä på mig för att jag nära på försovit mig till en frukost med Jules som jag träffade på Psyfari. Hann faktiskt nästan i tid; på 20 minuter hade jag vaknat, klätt på mig och tagit mig till central station. Det är så skönt att bo centralt hörni. Vi käkade i alla fall på ett café som heter Something For Jess och bestämde oss för att beställa en av varje av de tre vegetariska alternativen och delade. Det var fantastiskt gott, och en riktigt bra start på dagen. 
 
 
Därefter gick vi till Redfern Park och bara tog det lugnt i solen. Det börjar verkligen bli varmt nu och allas er Sarah är redan nästan en pepparkaka såklart. Sen väntade en dag på uni innan jag hämtade min lön och gick hem för att titta på film. Focus med Will Smith och Margot Robbie. Den var faktiskt riktigt bra, rekommenderas!
 
Imorse pratade jag lite med Johanna, gymmade, tvättade och var nostalgisk med Thea. Låg i solen en stund också och är nu på väg till uni. Är på ganska bra humör och är rätt tillfreds med livet. 
 
Kram på er. 
 
 

Kommentarer:

Katja:

Snyggis!! Saknar dig <3

Svar: ❤️❤️❤️
ioz.blogg.se


Kommentera här: